Sziasztok (:
Stefinek hívnak. 24 éves vagyok.
Kos a csillagjegyem. Szakácsként
tanultam.Szenvedélyem a tánc.
Mottom: Csak pozitívan. !

Blog témája:
Személyes blog.Trendek.
Zenék.Érdekességek.
Kritikák.És az élet nagy
dolgairól...

Stefikee

w_stefi

Tervek:

Mivel itt van a nyár ( véééégre)
ezért ilyenkor milyen szezon van ?
Hát persze hogy fesztivál szezon!

Úgy gondolom ismét ez volt az év legjobb
pillanatai.Kattints a kecskérre a videóért!

Agusztusban nyaralni megyek Bulgáriába.
  Egyszer voltam de úgy döntöttem idén is
   visszatérek.

Mivel nagy szenvedélyem a tánc
igy még több tánc edzés és vissza térve
első ponthoz ! Ami fesztivál napokon se
maradhat el (: De a sima test mozgás
is nagyon sokat jelent. Nem is gondolnátok!
Szóval tessék sportolni!

És minél szinesebbé tenni ezt a blogot.
Hogy megtaláljátok kedvetekre való cikkeket.
Tanácsokat,Édekesséegeket.

Mindig is érdekelt az emberi komunikáció
  és azzal kapcsoaltos dolgok. Szóval ennek
  a könyvnek a beszerzése is tervben van.

CSS Codes

#Semmi sem bonyolult annyira, hogy ráparázz.

Nyaralás

2017.08.30. 21:20, Stefikeee

Hát Sziasztok kedves olvasók ! : )

Vissza tértem. Az az pontosan hazajöttem a nyaralásból :)
Úgyhogy most elsősorban hoztam nektek egy kis élménybeszámolót !

Pontosan Augusztus 11. én mégpedig pénteken indultunk a délutáni órákban Bulgáriába.
Az út oda úgy gondolom annyira nem volt vészes bár amikor már  16 órát utazik az ember autóval akkor igencsak azon van hogy jó lenne ha már ott lennénk. Át léptük a bolgár határt és pár óra el teltével már idén is megtekingettem a csodaszép tengert. Péntek 18 órakor indultunk Magyarországról és szombat délkörül érkeztünk a szállásunkra. Tudni kell hogy idén is Pomorieba mentünk nyaralni. Pomorie egy város csodaszép sétáló utcáival és csodás szállodáival rendelkezik.

Pomoriebelűl a Paradise szállodában szálltunk meg.

Megérkezésünk után ki pakoltunk és irány le a partra.
 este pedig el mentünk a kedvenc koktélbárunkba. Nos erről a helyről azt lehet tudni hogy nagyon olcsó és itt biztos nem vizezik fel a koktélokat hisz én van hogy mégse bírtam inni olyan tömény volt.

Vasárnap pedig a híres Nesebárba mentünk mégpedig a híres napos partra fürdeni hisz Pomorieban csak annyi baj van hogy nem szép a tengerpartja.

A napospart:

És ezután kezdődőtt a rossz oldala a dolgoknak nos nekem vasránap kijött az arcomon ilyen meleg kiutés ami borzasztó kellemetlen és csúnya volt. Fájt húzódott az arcom és 3 napig majdnem minden nap látogattam a gyógyszertárat ez sajnos kicsit a kedvemet is elrontotta de igyekeztem kizárni az életemből. 3 nap után hála az égnek elntünk ez a kellemetlen érzés.

Minden reggel az incsiklandó reggeli elfogyasztása után pihentünk kicsit a szobába majd mentünk a tengerpartra egyetlen egy napunk volt amikor nem volt jó idő  akkor át mentünk vásárolni Nesebárba és Burgaszba.

Esténként pedig Pomorie sétáló utcáink töltöttük az időnket. Vásároltunk, koktéloztunk vagy épp vacsoráztunk. Bulgária számomra továbbra is nagyon olcsó. Továbbra is mindenkinek csak ajánlani tudom !  A haza út már számomra kellemesebb volt hisz végig aludtam:)   Mindenki azt mondja hogy a nyaraláson mennyit lehet pihenni igazából szerintem ez pont fordítva van a nyaralást kell igazán kipihenni :D   Furcsa volt haza jönni és borzasztóan hiányzik a tengerpart nah meg a reggelik. Hát igen eltelt ez a nyár is!

Szólj hozzá te is!
Név:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése

Még nincs hozzászólás.

A karma és az asztrológia kapcsolata    *****    Engedd meg, hogy horoszkópod elkészítésével szabad választásodban segítségedre lehessek. Várlak a csillagjövõ oldalon!!!    *****    ♫ Vár Téged is az egyetlen magyar nyelvû, megbízható Zara Larssonnal foglalkozó forrás! ♫ ZL Hungary ♫ ZL Magyarország ♫    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - ÚJ BLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    Nettó Bruttó Bérkalkulátor 2018    *****    A HUN Tv kezet nyújt, Asztrológiai elõadásom az Élet Magazin mûsorában.    *****    INGYEN letölthetõ OSHO könyvek, ezoterikus olvasmányok, Asztrológia: tanácsadás, oktatás.    *****    ***Munkatársakat keresek kezdetben mellékjövedelemként / Napi 1-2 óra munkával, majd késõbb akár fõállásban is!***    *****    Ingyenes tanácsadás,rendeld meg a tetszésed szerinti elemzést és minden kérdésedre választ adok.Részletek az oldalon!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Csillagászati ismeretek kézdõk és haladók részére. INGYENES ASZTRO-suli minden tanulni vágyónak!    *****    ** Portálépítés - G-Portál & HTML & CSS & Wordpress segítségek, kódok, sablonok, egyedi scriptek **    *****    ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! ASHLEY TISDALE!    *****    CSILLAGKÉPEK - a fokok szimbólumai    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - DIVATBLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    ANEZKABLOG megnyitotta kapuit, ahol a valódi, õszinte életét, véleményét olvashatjátok el!