woooonderland

Kedves Honlap tulajdonosok! Tudom, hogy mennyi munka van a gyönyörű honlapotokban ezért szeretnélek benneteket megjutalmazni.

További információ

boldogságprojekt365.hu

2018 : East Fest

Most már el lehet mondani,
hogy nemsokára ismét, eljön az
       East Fest! Egyelőre nem tudom
       hány napra megyek, de idén is
       több napos "turnét" tervezek.

Tavaly nagy tervben volt, hogy megyek a
Volt fesztiválra, de nem jött össze idén
viszont barátnőm Sopronba költözött így
most már nagy eséllyel ezt  is felírom a

kis listámra.

A táncban való sikerek elérése továbbra is a
listámon marad:)

Szeretnék egy teljes idős legalább 8 órás munkát.
Bolti eladó vagy szépségiparban.

És egy jogosítvány. :)

#Semmi sem bonyolult annyira, hogy ráparázz.

Kész van a pólóm yupííí

Jó reggelt kívánok minden kedves olvasónak :)

Tegnapi napon kész lett a pólóm yupíííííí. Végre Végreee! Úgyhogy munka után indultam is érte. A póló csodás lett és ugye meg ígértem hogy nektek fogok elsőnek képet róla hozni és egyelőre fesztiválig nem is szeretném máshol nyilvánosságra hozni.
Tehát íme a póló:

Ezután még a listámon fent volt egy napszemüvegnek a beszerzése hát szerintem nem igazán van nehezebb dolog a napszemüveg vásárlásnál konkrétan végig jártam az egész várost boltról boltra mire találtam egy elfogadható napszemüveget.
Ezután irány haza és hogy mért ?
Hisz 3 hete nem voltunk szinte bulizni és úgy gondoltuk hogy Péntek este át nézünk Tiszakécskére.. nos olyan este 10 kor indultunk érkezéskor meghallatom a Halott Pénz  Otthont hát meg remeget a lában  hisz már egy hét sincs és élőben az East Festen tombolás lesssz !
Kécskén kevesen voltak de a hangulat és a társaság nagyon jó volt !
Kécskén tudni kell hogy a parton lévő buliknak hajnal 2 kor mindig vége van. Így vissza jöttünk és hajnal fél 5 ig városban voltunk. Nos itt az a bökkenő csak hogy hajnal 5 re értem haza és ma reggel 9 re jöttem dolgozni estig.Szóval aludtam 3 óra hosszát. Úgy érzem nagyon klassz lesz ez a nap. Ma sörfesztivál van a városban ki szeretnék menni de félő hogy estére már nem lesz erőm hozzá. Az én éltemben általában vagy egyszerre történik minden vagy semmi sem.

Nyugodj Békében!

Sziasztok !

Tegnap délelőttös voltam ez nálam  nagyon nagy ritkaság mert több mint 3 éve állandó délutános vagyok az eggyik munkahelyemen. Délután meló után pihentem kicsit mert este tánc edzesem volt. Szerettem volna erre az edzésre nagyon öszpontosítsni hisz jövőhéten egész héten nem lesz edzésem viszont ilyenkor feszűltebb vagyok nyilván nagyon sokat számít az ember életében a sport. Végül a tánc óra nagyon jól sikerült egy meglévő koreónkat térformáztuk be. Majd barátnőm este hívott hogy be ültek egy bistroba szóval én is csatlakoztam. Olyan 10 óra volt amikor indultam haza és olvasgattam a frisseket és látom hogy a Linkin Park énekese felakasztotta magát Áh mondom az nem létezik ... sajnos ahogy tovább olvasom a híreket mindenhol ez volt található szóval egyre jobban gondoltam hogy nagyon úgy néz ki hogy igaz. Le sokkolt a hír! Tesóm még amikor kicsi volt  nagyon nagy rajongójuk volt és ugye ezáltal én is szerettem a zenéit és hallgattam . Egyszerűen nem akartam a hírt elhinni :/ De sajnos tényleg igaz ! Pedig 3 hete még a Volt fesztiválon léptek fel ! Nagyon szomorú ez ! Tiszta szívből sajnálom :/ !

Nyugodj Békében Chester !

Szépségek olcsón

Jó reggelt :)

Ma délelőttös vagyok a munkahelyemen így ma egész korán kellet felkelnem ahoz képest hogy 10 kor szoktam kelni. Tegnap végül sikerűt a pólómat elintézni pénteken lesz kész úgyhogy itt nektek be is fogom mutatni. Máshol egyelőre nem is terveztem a bemutatást majd csak a fesztiválon. Úgyhogy kedves olvasók ti már pénteken látni fogjatok.

Nos ma tovább shoopingolunk hozok nektek gyönyör szép bizsu ékszereket.
Tudni kell rólam hogy én jobban szeretem a bizsu ékszereket.
Biztos hallottatok már az Ebay oldalról vagy a Aliexpress ről nos én innen szoktam vásárolni.
Az oldal angol de be lehet lítani magyarra is viszont a fitetés euróban vagy dollrban történik a krtydról autómatikusan át fogja váltani Ft ból neked ezzel már nem kell fogalkoznod. Figyelnikell hogy ne legyen postaköltség sem mert az általában drágbb mint az adott termék de bármi kérdésed van írj nyugodtan:)
Előnye és hátránya is van az előnye az az hogy nagyon olcsón juttok hozz ezekhez a szép ékszerekhez de a hátránya az hogy kell várni általbán 30 napot hisz külföldtől érkeznek.

Sokan ismerhetik már ezeket az oldalakat de többen úgy vannak hogy félnek rendelni hisz előre utalással tudsz csak fizetni. Én úgy gondolom hogy biztonságos nagyon lehet külön netes kártyával is fizetni amit külön kell hozz készíteni. Nos ebbe én nem szeretnék bele menni de ha szeretnél rendelni és bármi segítségre lenne szükséged akkor írj nyugodtan nekem a hozószólásban és segítek.

Akkor lássuk azokat a szépségeket.!

Ára :900 Ft

Ára:700 Ft

Ára: 300 Ft

Ára:300 Ft

Ára: 310 Ft

És pluszként mutatok nektek egy pár telefon tokot is.

Ára: 500 Ft

Ára: 600 Ft

Ára:1800 Ft

Nos ez csak egy pár dolog volt de tényleg nagyon sok mindent találtok fent akár ruhákat akár napszemüveget vagy cipőt szóval sok sok jó dolgot. Telefon tokok nem csak iphonera van hanem több típusra :) Egyedül elektronikai cuccokat nem ajánlatos venni.!
Jó nézelődést kívánok nektek !

Hogy jobban menjen a nap

Halihoo. Hát szép jó napot  kívánok mindenkinek.

Mindenkinek nehezen indul  a napja főleg ha Hétfő van ugye ?
Nyűgösek vagyunk és ébredéskor az az első gondolatunk jaj nemár megint kezdődik és vár a munka.
Nos hogy is tehetnénk szebbé a reggeleket ?
Első lépést már meg osztottam veletek egy kisebb motiváció minden reggelre.
Hogy mi is ez ITT olvashattok róla.

Második lépés :

Reggeli nagyon fontos kezdés és ajánlott tartalmas reggeliket enni hogy a nap indításához meglegyen a kellő energia. Készíts olyan ételeket amiket örömmel eszel. Össze meg mutatok nektek 2 db  nagyon finom reggelit. Reggelizés közben át tudod gondolni a napi teendőket ha neked úgy kényelmesebb készíts naplót és írd fel mit szeretnél aznap csinálni. Hidd el így rendszerezett lesz a napod is.

50 g apró szemű zabpehely

1 közepes db alma (golden)

30 g áfonya (fagyasztott)

150 ml tej (1,5 %-os)

100 ml víz

1 teáskanál fahéj

Elkészítése:

A zabpelyhet összekeverjük a fahéjjal, az almát kockára vágjuk, rátesszük a zabra, felöntjük a tejjel és a vízzel.
Közepes lángon, néha megkeverve, addig főzzük, amíg besűrűsödik.
Pár percig hűlni hagyjuk, majd az áfonyával megszórva fogyasztjuk.

3 db tojás

0.25 csokor snidling

só ízlés szerint

bors ízlés szerint

1 dkg vaj

A tojásokat egy mélyebb tálba ütjük. Villával jól felverjük úgy, hogy habos legyen - teljesen össze kell törni, nem szabad, hogy a fehérje egyben maradjon, mert kicsapódik sütéskor.
A snidlinget apróra vágjuk, hozzáadjuk a tojáshoz, sózzuk, borsozzuk.
A serpenyőt előmelegítjük. Ha már jó forró, akkor adjuk hozzá a vajat. Ha felolvadt és kicsit habos, de még nem barna, akkor beleöntjük a tojást.
Várunk egy percet, míg kicsit megszilárdul, majd óvatosan huzigatni kezdjük, hogy mindenhol átsüljön, de krémes maradjon.
A serpenyőt kicsit megbillentjük az egyik irányba, hogy a folyékony massza nagy része oda folyjon. Így tartjuk, majd ha már eléggé megszilárdult, a vékonyabb oldalt ráhajtjuk, és a serpenyőből kivéve azonnal tálaljuk.

Harmadik pont. Ha kávézol fontos hogy ne ét gyomorra idd a kévét mert nem tesz jót az emésztésnek és hosszú távon a gyomrodnak sem. Így reggelizés utánra tedd át. Ha most nagyon szigorú szeretnék lenni akkor mondhatnám azt hogy a kávét ki lehetne cserélni teára vannak olyan teák amik koffeint tartalmaznak és egészségesebb mint a sima kávé. Ilyen pl a fekete teák.
Negyedik a reggeli sport ami felfrissít minket ez akár lehet egy otthon végezhető gyakorlatok is.

Ötödik pontban pedig a reggeli zuhanyozás ami még jobban felfrissít minket.

Tudom hogy ez hosszú folyamat és kicsit fárasztónak tűnhet még talán el olvasni is. De tudni kell hogy megéri hisz jóvallta fittebbek és energikusabbak leszünk egész nap. !
Én azt ajánlom próbáld csak ki legalább egy napot hogy így kezded a reggelt.

Külföld

Szép jó reggelt mindenkinek :)

Ő igen én most keltem fel. Tegnap dolgoztam délután és este tánc edzésem volt ilyenkor mindig kellemesen el faradok és sokáig alszom. Meg amúgy is nagy alvó vagyok. Mondjuk ilyenkor napközben nem is szoktam aludni. De ma nem is tudnék pihenni hisz meg csinálom nektek ezt a blog bejegyzést és indulok a városba hisz nemsokára itt van az East Fest és nagy készülődések vannak. ! Egy fesztiválra számomra kötelező az egyedi póló. Szóval a logó már kész van csak pólót kéne vásárolni és rá nyomtatni a logót. De majd ha meglesz a póló akkor csatolni fogok róla képet nektek :)

Nos ez a bejegyzésem arról szólna igazán hogy merre is jártam külföldön eddig. Sorrendbe írom le nektek :)

Bécs: életében első külföldi úti célom Bécs volt. Busszal utaztam és természetesen a karácsonyi Bécsi nagy városba. Télen nagy turist központ a Bécsi vásár gondoltam én is megtekintem. Vannak nagyon szuper utazási irodák ahol szinte fillérekért lehet akar 1-2 napos utazáson részt venni majd a bejegyzésem alá belinkelem nektek :) nekem Bécs nagyon szép város. Jelleme hasonló mint Budapestnek de még is különleges karácsonykor meg csodaszép :) Mondjuk árban nem olcsó az egyszer biztos. De érdemes elmenni egyszer oda. Rég voltam már minden év végén tervezem de hogy most ezek a terror támadások vannak és ahogy említettem elég nagy turist központtal számít karácsonykor így sajnos mellőzőm egy ideig..

Második külföldi után Olaszország volt mégpedig Velencébe utaztam a Velencei karneválra! Busszal mentünk és nagyon hosszú volt az ut ráadásul én fel voltam fázva és így borzasztó kellemetlen volt számomra. De amúgy Velence nagyon szép és különleges érdemes megnézni hisz Velencében a házak ugye vízre épülnek cölöpök segítségével. Ott ugye így busz helyet hajókkal lehet át utazni egyik városból a másikba. Mi Muranoba is át hajókáztunk ahol a híres üveggyár található és a csodaszép színes házak. Szóval Velencét is ajánlom. Viszonylag olcsóbb Bécsnél.

Görögország : Életemben első külföldi ország ahol nyaraltam az Görögország volt. Szinten buszos utazás volt és ide is elég hosszú az ut. De Görögországnak nagyon sok szép turista övezete van. Én Neos Maramarosban voltam. Meseszépek a fehér házak kék tetővel és a víz is nagyon szép. Árban olcsó nagyon. Sok Magyar jár Görögbe nyaralni szinte van olyan város ahol olyan sok magyar van hogy szinte már észre se lehet venni hogy külföldön vagyunk . Sok helyen a vendéglátó egységben magyarul vannak ki írva az ételek és a tájékoztatók .

Bulgária : Tavaly Bulgáriában nyaraltam. Nah nekem eddig Bulgária vitt mindent. Nagyon szép és ez mellet nagyon olcsó is. Úgyhogy ebben az évben is Ide megyek nyaralni :)

Horvátország: Ebben az évben Horvátban voltam nagyon kíváncsi voltam mindig is hogy milyen sokan járnak ki nyaralni. De sokan említettek hogy a partjai kavicsosak amit én nem igazán szeretek. Szóval így annyira nem vágytam oda. Én egy tánc verseny keretében jutottam el Zágrábba a fővárosba. Sajnos nekem nem jött be valahogy számomra nem volt szép látvány nem férkőzött a szívemben.

Nos ennyi helyen jártam eddig :) És akkor most itt meg találjátok az utazási irodákat amikkel én utaztam :

Grand Tours

Advent Bécsben

Ui:, Elnézést kérek tölletek hogy most kicsit ritkábban jelentkezem de jelenleg csak telomon tudok szerekezteni mert most nincs gépem. Úgyhogy kicsit most továbbtart a szerkesztés de igyekszem :)

Sziasztok :)

too young and innocent | an aegyo queen | twice | neo culture technology    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA! Regisztrálj oldalamra és én segítelek elsajátítani az asztrológia tudományát!    *****    Tanuld nálam az asztrológiát teljesen ingyen, vagy kérj részletes asztrológiai elemzést „BECSÜLET KASSZÁS” alapon!    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!    *****    Születési horoszkóp,3 év elõrejelzés,párkapcsolati elemzés ingyenes konzultáció,tájékoztatás az oldalon! kattints ide!!!    *****    Bûbájos Boszorkák - Charmed - Hírek - Extrák - Érdekességek - Charmed - Bûbájos boszorkák - Sok - sok infó - Charmed -    *****    Pénzkeresés az Interneten! Csak is kipróbáld, tesztelt módszerekkel, melyek tényleg fizetnek!    *****    Légy te is Farmasi tanácsadó! Kötetlen munka, befektetés nékül, minõségi termékek, jó kereseti lehetõség!    *****    Sztárok/Bulvár: Tudj meg friss pletykákat, híreket. Katt!    *****    Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Xtina Hungary - Minden, ami Christina Aguilera!    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** Nyereményjátékok *** Kereseti lehetõség *** Vásárolj kedvezményesen AVON termékeket!    *****    Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj! *** Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj!    *****    Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár     *****    FRPG ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ●「ΒΛSMΛIW」 ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ● EGY SZIGET + 24 MÁGUS ● FANTASY SZEREPJÁT&Eacut    *****    Itt megtalálhatod a legfrissebb híreket, cikkeket, képeket a Golden Globe- és Oscar-díjas színésznõrõl! Katt!    *****    Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** AVON termékek *** Kereseti lehetõség *** Értékesítõ kollégákat keresek *** sminkek    *****    Esküvõi meghívók! Mindegyik kézzel készült, egyedi. Gyere, nézd meg az oldalamat.    *****    A legfrissebb Anime hírek , mindennap anime ajánló , mondocon képek , és hírek. Csatlakozz közösségünkhöz!